keskiviikko 15. kesäkuuta 2016

Motivaatio kateissa

Eilen sidottiin pitkästä aikaa porukalla kun Miikka tuli meille kylään. Juuso on tässä jo pitkin kevättä sitonu vähän kaikenlaisia perhoja, mutta mulla on ollu "pieniä" motivaatio-ongelmia asian tiimoilta... Ennen kevään Gotlannin reissua sidoin muutamat uudit meriperhot, mut sen jälkeen on motivaatio ollu todella hukassa. Tuleville reissuille pitäis saada rasioihin täytettä. Pahimmissa perhomasiksissa oon jopa miettiny niiden ostamista, vaikka oonkin pitkään ollu sitä mieltä et minähän sidon perhoni itse. (Tai lainaan Juuson rasiasta.) Spigottiin tarttuminen on jostain syystä tuntunu ihan ylitsepääsemättömältä jutulta. Eilen kuitenkin pääsin (ainakin hetkellisesti) ahdistuksen yli ja sidoin yhden bananan... Ehkä tää tästä vielä iloks muuttuu ja saan sidottuu ennen reissua enemmän kuin yhden. :D Ainakin sidontainnostus nous vähän kun muistin et lohiperhoja olikin ihan kiva sitoo.





Ekassa kuvassa pöydällä tönöttää vavanrakennusteline. Myös sen kans on nyt projekti meneillään. Mulla on ollu hakusessa joku nelosluokkanen kasijalkanen vapa, mut ei oo meinannu oikein löytyy. Miikka oli hankkinu itelleen vavanrakennustarpeet just näillä spekseillä. Miikka päätti luopuu siitä kun kuuli että mulla on sellanen etsinnässä. Nyt sit Juuso on puuhastellu pari päivää vavan kasaamisen parissa ja kohta mulla onkin valmis vapa tuleville reissuille. Toivottavasti toimii. Pohjoiseen lähtöön on enää kaksi ja puol viikkoo. Alkaa olla jo kovat täpinät päällä! Pahemmat oikeestaan kun vaikka viime vuonna. Tänä vuonna ollaan liikkeellä parii viikkoo aikaisemmin. Alkuun mietitytti että ollaanko liian aikaisin lähdössä, mut oon kuullu että kausi on alkanut tänä vuonna monessa paikkaa aikaisemmin. Toivotaan että olosuhteet olis suotuisat myös meille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti